Кошик
1069 відгуків
+380 (98) 911-00-31
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Товар належної якості - це товар без дефектів, який за певних причин не підійшов Клієнту (під-час оформлення замовлення було не вірно вказано модель або товар не задовільнив клієнта формою, розмірами, габаритами, кольором чи іншими характеристиками і не може бути використаним за призначенням). Повернення чи обмін товару належної якості можливий якщо він не був у використанні, збережений його товарний вигляд. Якщо вам не сподобався товар належної якості, він може оформити обмін товару або повернення коштів протягом 14 днів з моменту отримання товару надіславши нам лист з електронної адреси на електронну адресу info@globusp.com. У звернення необхідно описати причину та вказати що саме Ви бажаєте - повернення коштів чи обміну товару. У випадку обміну товару належної якості, доставка відбувається за рахунок Отримувача. У випадку повернення коштів за товар належної якості повертається лише вартість товару, без урахування послуг пошти. Порядок поверненнята обміну товарів неналежної якості Товаром неналежної якості - вважається товар з дефектом друку чи деформацією. У випадку отримання клієнтом товару не належної якості, оформляється обмин за рахунок компанії або повернення коштів в повному обсязі. Якщо клієнт отримав товар неналежної якості, він може оформити обмін товару або повернення коштів протягом 14 днів з моменту отримання товару надіславши нам лист з електронної адреси на електронну адресу info@globusp.com. У зверненні необхідно описати причину обміну/повернення, додати до звернення фото дефектів в хорошій якості. Необхідно вказати що Ви бажаєте - повернення коштів чи обміну товару. Обмін товару неналежної якості відбувається протягом 14 днів з моменту звернення клієнта за умови наявності аналогічного товару для обміну. У випадку відсутності аналогічного товару для обміну, клієнт має право придбати інший товар, що є в наявності з перерахунком вартості, обмін на аналогічний при першій ж появі його, або повернення коштів Повернення коштів Клієнту відбувається на р/р клієнта 1) товар належної якості- у випадку повернення коштів за товар належної якості комісію банку сплачує Клієнт. 2) товар неналежної якості - у випадку повернення коштів за товар неналежної якості, комісію банку сплачує компанія

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner